søndag den 20. november 2011

Cafetur og firma-julefrokost

Skulle jo på cafetur i torsdags, med nogen søde piger fra venindeliv. Vi tog på Café Stiften, hvilket viste sig at være et super hyggeligt sted, med nogen rigtig lækre smoothies. Det gik rigtig godt, og jeg synes faktisk at snakken flød helt fint, når man tænker på at vi ikke rigtig kendte hinanden :) Håber helt sikkert på at se pigerne igen ved en anden lejlighed.

Lørdag stod på julefrokost med Tiger. Unge mennesker og fri bar - umiddelbart farlig cocktail, og det viste det sig virkelig også at være. Efter 5 timers fribar og "fantastisk" livemusik (forestil jeg Sussi og Leo fortolke Rasmus Seebach), måtte jeg snuppe en 2 meter høj stangstiv 17 årig  fyr under armen, og følge ham til Skanderborg. Julefrokosten var i Horsens, så vi skulle med toget til Skanderborg hvor jeg skulle ha bussen til Århus. Den stakkels fyr knækkede sig flere gange, og gik kold på en bænk på Horsens banegård mens vi ventede på toget. Han snorkede højlydt(!) og flere mennesker var henne og kigge, og spørge om jeg havde styr på det :-D

 Jeg fik den halvsovende knægt op i toget. Da billetkontrolløren kom, kunne han ikke huske hvor han havde lagt sin billet - faktisk kunne han slet ikke huske at han havde købt en, så jeg måtte jo i gang med at kropsvisitere ham for at finde den forsvunden billet. I Skanderborg måtte jeg så følge ham 1 km ned til hans intetanende kæreste, der fik sig lidt af en overraskelse, da han pludselig stod og svejede ude foran hendes soveværelses vindue, med en fremmed pige under armen.

I dag hader jeg: fadøl.
I dag elsker jeg: min dyne og panodil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar