søndag den 27. november 2011

Lorte vægttab!

Ih altså, har lige haft 5 dage hvor jeg tænkte, at jeg virkelig ville give den gas med vægttabet. Så jeg har bare levet af suppe, hvidkål og gulerødder - og hvad sker der så?! Jo sørme om jeg ikke har taget på, og er tilbage på min startvægt - ej men altså ih!

Så nu har jeg altså besluttet at december måned står på LCHP. Det har virket for mig før, det er bare lidt hårdt for pengepungen når man er på SU, men nu har jeg altså valgt at smide lidt ekstra penge på madkontoen. Jeg starter i morgen, og det bliver nok super hårdt her i december. Men hvis jeg kan holde mig fra kulhydrater i december, så kan jeg klare hvad som helst :) Den 24. december har jeg dog besluttet at jeg gerne må slappe af, men skal da klart have løbeskoene med juleferie.

I dag elsker jeg min kæreste som kom med 40 flotte lyserøde roser til mig  :)
I dag hader jeg hvidkål og gulerødder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar