søndag den 11. december 2011

Britts advents-blackout!

Nogen morgener går alt bare galt, og det var lige hvad det gjorde i morges. Jeg kunne virkelig ikke gøre noget som helst rigtigt.
Jeg stod op kl. 6 for at tage på arbejde. Da jeg kommer hen til bussen, måtte jeg konkludere at jeg havde set forkert på busplanen, og derfor skulle vente 50 minutter på bussen, og derved komme for sent på arbejde. Jeg fik ringet til min chef , som jeg var overbevist om jeg skulle arbejde sammen med i dag. Hun tog den ikke, så jeg smed en besked til hende om at jeg ville blive forsinket. Da jeg endelig mødte op på arbejde, var der ingen chef. Derimod var der to andre medarbejdere, som kiggede meget mærkeligt på mig da jeg kom - de havde jo for det første ikke fået min besked om min forsinkelse, og for det andet skulle jeg først møde kl. 10! Flot Britt - du kan hverken læse busplaner eller arbejdsplaner (til gengæld kan jeg vække min chef klokken lort om morgenen på hendes fridag).

Min kæreste reddet til gengæld min dag, da han overraskede mig med en adventsgave - et par super fede Cheap Monday jeans <3


Og så lige en hurtig update på Squashlasagnen - mmmmmm, den var virkelig god! Jeg savnede på ingen måde, lasagnepladerne. Det er helt sikkert noget jeg vil lave igen. Opskriften findes her. Jeg tilføjede selv noget texas-krydderi for at få en lidt mere krydret lasagne :)

Her til aften stod den på sellerimos og gullash - heller ikke dårligt. Sellerimosen var dog noget vandet, og kan aldrig erstatte ægte kartoffelmos, men der var mange kalorier og kulhydrater at spare på den konto.

Hov, også en lille update til dem der går op i sukkerfri drukturer ;)  Jeg har smagt den nye Somersby light! Kæresten var i tyskland lørdag, og han var så sød at købe en ramme Cult light og en gang somersby light til mig. Det er faktisk ikke helt skidt. Jeg synes tit alle de cidere der findes, bliver alt for søde, og det skal den nye somersby i hvert fald ikke ha skyld for. Man kan godt smage det er en light, men det er jeg altså ikke helt sikker på at jeg kan efter en 3-4 stykker af :D Cult light overraskede mig virkelig positivt - det smager fuldstændig som sin sukkerholdige storebror, så total-opturs-thumps-up til den - den er klar og parat til at blive blandet i vodka :P Cult er dog stadig ret dyrt, så jeg håber at Harboes energidrik x.ray, snart bliver at finde i en light udgave også.

I dag elsker jeg cult light til morgenmad :)
I dag hader jeg mig selv - jeg er sgu en klovn :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar