mandag den 5. december 2011

Vægttabs update

Weee, jeg har tabt mig 1,7 kg, og jeg har endda været på druk i lørdags. Jeg er blevet tilbudt kage, pizza, slik og mere kage - og har sagt nej alle gangene. Der var endda fri bar til den fest jeg var til i lørdags, men jeg havde alligevel selv taget sukkerfri sodavand med, så jeg ikke skulle ødelægge det hele :) Føler mig lidt sej at jeg har holdt det med alle de fristelser, men det er altså også super motiverende at man kan se der sker noget på vægten. Jeg ved godt at mit vægttab hovedsageligt er mine glykogendepoter, samt en del væske, men det betyder bare at næste stop er fedtforbrænding.
Jeg har desuden fundet en super god blog der giver mig masse af god inspiration til min kost, fede tider - den kan klart anbefales.

Ellers så sker der ikke så meget lige nu. Jeg har "juleferie", dvs. at jeg skal skrive SSO - større skriftlige opgave fra den 9-16. december, om Platons og Aristoteles' idéer om den ideale stat. Derefter skal jeg arbejde røven ud af bukserne hverdag fra den 16.-22. december, og endelig den 23. er der "rigtig" juleferie :)

I dag elsker jeg tv2 zulu, fordi de sender den nye sæson af True Blood som julekalender!
I dag hader jeg 90% af de børn der spiller med i "Ludvig og Julemanden" - hvor dårlig en skuespiller har man lov at være, og så alligevel få lov at være med i en julekalender?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar