tirsdag den 13. december 2011

Nytårsbøvl og SSO

I disse dage stresser jeg lidt over min SSO. Den skal afleveres på fredag, og jeg vil virkelig gerne have en god karakter! Men lige nu er jeg super stresset, fordi jeg aldrig har skrevet sådan en opgave, og har ikke en klar idé om hvordan en perfekt opgave ser ud. Jeg må vel bare krydse fingre ;)

Så er der jo lige nytårsaften. Hvorfor skal det altid være et problem?! I år slår dog det meste! Planen var indtil igår at min kæreste og jeg vil få min veninde, S, og en fælles kammerat på besøg til spisning. Når vi så en gang har spist og drukket os halv stive, ville vi tage til fest hos S inde midt i byen.
Kammeraten der skulle komme og spise, har nu besluttet at i stedet for at tage med os i byen, vil han overraske hans kæreste, der til fest et andet sted, hvilket vi har fuld forståelse for. Han kommer stadig og spiser og alt det der, så det er bare helt fint.
Problemet bliver så pludseligt den fest vi skal til senere. Det viser sig at den såkaldte fest hos S, består af S's kæreste og hans 3 barndomsvenner som han sjældent ser. Det er jo helt sikkert vældig hyggeligt for S, kæresten og vennerne, og jeg kunne sikkert også få en okay aften, men altså min kæreste bliver lidt i overskud. Lige meget hvor flinke de venner er, så ser de jo ikke hinanden ret tit, og har ligesom noget internt sammen. Men igen så synes jeg det helt fair at de gutter hygger sig, så vil vi da altså bare ha lov at finde en anden fest :)

Vi er blevet inviteret til fest hjemme ved en af min kærestes venner, hvor vi også meget gerne må tage de andre med. De er nogen rigtig søde mennesker, som er nemme at snakke med selvom jeg ikke kender dem så godt, så det beslutter vi at gøre i stedet. Vi vil jo bare gerne have en nytårsaften, hvor både min kæreste og jeg hygger os. Men men men, det bliver min veninde S så vildt sur over. Hun kan virkelig ikke forstå at det ikke vil være særlig fedt for min kæreste, og sige at hun nu har planlagt sin aften efter os, og så er det vildt dårligt af os, at vi vælger hende fra. Vi har IKKE valgt hende fra, jeg vil hellere end gerne have hende med til den anden fest, men det vil hun så absolut ikke. Jeg kan godt se fra hendes side, at fest hjemme ved hende med mig, hendes kæreste og nogen gutter hun kender, er vildt fedt for hende, men at hun ikke kan se det fra min kærestes side. (og min side, jeg får jo ikke særlig fed aften hvis jeg kan se min kæreste ikke hygger sig).

Da vi sagde ja til at komme med til deres fest var det jo meningen at der skulle komme mange andre, de kunne i det mindste lige ha forhørt sig om vi stadig var friske, selvom vi nu bare blev os. Ihha! Er bare træt af det. Egentlig er jeg mest i chok over at hun tager det så tungt og mega personligt, og slet ikke kan se det fra vores side. At hun nærmest kræver at vi skal have en dårlig nytårsaften, for at vi kan holde en aftale, som de jo i bund og grund heller ikke selv har holdt. Det er jo virkelig ikke hende vi vælger fra, men hendes kæreste, og han overlever nok i sidste ende. Ohhh det pisser mig af!

Nå nok brok, det skal nok blive en hyggelig aften trods alt - jeg har nu tabt mig 2,5 kg - jubii :) Og jeg har fået min nytårskjole ind af døren, så nu kan det ikke gå helt galt :)

I dag elsker jeg 80% mørk chokolade.
I dag hader jeg tøsefnidder!

(Jeg har for resten opdateret tidligere indlæg med billeder)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar