onsdag den 25. januar 2012

Januar update

Hmm ja, januar har ikke lige frem været den vilde måned, men lidt er der da sket. Jeg holdt f.eks. tøse-druk-hygge-event her for lidt over en uge siden. Det var vildt hyggeligt, og det var virkelig nogen søde piger der dukkede op - håber helt klart at se mere til dem i fremtiden. Vi blev 5 i alt, hvilket egentlig passede meget godt, ikke for få, ikke for mange så man ikke når at snakke med alle. Vi startede med at spise (Lemon butter chicken), derefter spille lidt spil og til sidst ende ud i nogen ret sjove drukspil :) Vi blev ret fulde kan man vist godt sige, og endte  med at tage på TirNaNoq - derefter kan jeg ikke huske så meget....havde vist ringet til min kæreste og spurgt ham 5 gange hvilken bus jeg skulle med :D kom da heldigvis med den rigtige hjem.

Den 31. januar har jeg arrangeret endnu et event. Spisning og stand up på Cafe Smagløs. Der er allerede 8 tilmeldte, så det skal nok blive en succes. Næsten alle tøserne fra hyggeaftenen kommer også, så det er bare helt kanon. Glæder mig rigtig meget til at se dem igen :)

Igår havde kæresten fødselsdag. Jeg overraskede ham med boller, varm kakao og rød sodavand da han kom hjem fra skole. Bagefter tog vi på vores første geocaching-tur, men det kommer der et helt indlæg om ;) Da vi kom hjem igen, slappede vi lidt af inden jeg skulle i gang med den helt store madlavning. Vi har ikke så mange penge i denne måned, så i stedet for tage ud og spise et eller andet snollet sted, havde jeg arrangeret en lækker 3 rettersmenu. Det blev ret godt, hvis jeg selv skal sige det ;)

Forret: Gambas al ajilo
Hovedret: Entrecote med hvidløgssmør, samt hjemmelavede fritter, broccoli og rødvinsauce
Dessert: Chokolademousse

Da vi ikke kunne få en bid mere ned, lagde vi os ind på sofaen med slik og film. Vi havde lejet "Jensen og Jensen", og hold nu kæft den var dårlig - mage til dårlig humor skal man lede længe efter! Kan absolut ikke anbefales ;D men vi hyggede, og det var vigtigeste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar