fredag den 6. januar 2012

Tanker om det nye år

Jeg må indrømme at jeg ikke giver meget for nytårsfortsæt. Jeg har derfor heller ikke lavet nogen selv. Jeg har dog selvfølgelig gjort mig tanker om hvad der kommer af højdepunkter i 2012, og hvad jeg håber der kommer til at ske :)

Det glæder jeg mig til i 2012:

  • Skiferie! Min far har givet mine storebrødre og jeg en skiferie til Italien med koner, kærester, unger og hele pivtøjet i julegave. Der er lidt under en måned til, og jeg glæder mig helt vildt!
  • Påbegynder mit sidste år på HF
  • Charterferie til Marmaris i Tyrkiet. Min mor har givet min kæreste og jeg en tur til Tyrkiet i en uge i August. Det bliver så hyggeligt :)
  • Hobbitten kommer i biografen. Ej men jeg glæder mig så meget, at jeg ikke kan beskrive det!!!
Det håber jeg på i 2012:
  • At få udbygget mit netværk i Århus.
  • At få gode karakterer til eksamen
Og så gav en af højdepunkterne mig en idé til endnu en liste....film jeg skal se i 2012:
  • Puss in boots
  • The woman in black
  • Hansel and Gretel - witch hunters
  • Underworld 4
  • The Avengers
  • En kongelig affære
  • Snow white and the huntsman
  • The amazing Spiderman
  • Madagascar 3
  • Twilight marathon i forbindelse med den sidste film 
  • Hobbitten del 1.

Uhuuuu jeg glæder mig :)

1 kommentar:

  1. Hej. Jeg synes din blog ser rigtig spændende ud, og jeg har netop tilføjet mig som fast læser. Måske har du lyst til at tjekke min blog ud? http://nytlivnyedroemme.blogspot.com/
    Hvis du kan lide hvad jeg laver, kan det være du har lyst til at blive fast læser hos mig :)

    SvarSlet