søndag den 18. marts 2012

At finde nye veninder

En af mine målsætninger i 2012 er at gøre en aktiv indsats for, at få udvidet mit netværk, hvilket indtil videre går helt fint. Jeg har deltaget i en del events, både igennem venindeliv og vores tøse-gruppe på FB, samt selv afholdt et par stykker, hvilket alle har været rigtig gode oplevelser.
Men puha, jeg synes altså det er svært. Ikke at snakke med folk, eller møde nye mennesker, men mere bagefter eventet. Jeg har udelukkende være til gruppearrangementer, hvor jeg mødt en masse søde tøser, med masser af veninde-potentiale, men jeg har faktisk kun kontakt til dem, der har kontaktet mig efterfølgende - altså de har "taget det første skridt" (det kommer simpelthen til at lyde så dating-agtigt :D). Jeg vil jo nødig virke "klister", eller påtrængende. (Hvis der er noget der får mig til at løbe skrigende væk, så er det omklamerende og desperate personer) - og samtidig hvad nu hvis hun ikke synes jeg er lige så sjov at snakke med, som jeg synes hun er? Det er vel en blanding at jeg et eller andet sted bange for at få en afvisning, eller at blive set skævt til og virke desperat. Jeg synes bare det er rigtig svært at finde ud alle de "veninde-dating-regler" ;D

Men jeg finder vel forhåbentlig ud af det med tiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar