fredag den 30. marts 2012

Dag 10 - Top 5 over bøger jeg elsker

Den skarpe læse vil lyn hurtigt opdage, at jeg har skrevet hele serier ind som én bog, men det er simpelthen fordi jeg ikke mener at man kan dele historierne op. Jeg ser dem som en lang fortælling :)

1. The Twilight Saga
2. Harry Potter serien
3. Ringenes Herre Triologien
4. Engle og Dæmoner af Dan Brown
5. Hobbitten


Jeg ser egentlig ikke mig selv som den store Twilight-fan, men det er måske mest fordi jeg synes at filmene er blevet lidt for teenage-agtige - bøgerne er meget mere "brutale", men det har man udeladt for at filmene også kan vises til børn under 15 år. Men bøgerne er bare SÅ gode.
Trods en vis skepsis over for filmene, har jeg da planer om at tage en Twilight-marathon når den sidste film udkommer ;) Jeg har kun set de to første, så jeg synes det er en god måde at få set dem allesammen på :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar