søndag den 18. marts 2012

MAESTRO

Det er ved at være noget tid siden jeg har blogget, men synes ikke lige at lysten har været der. Den er så småt vendt tilbage, så derfor vil jeg lige reklamere for en fantastisk forestilling jeg var inde at se i Torsdags, og skal se igen på mandag.

Den hedder MAESTRO, og er baseret på Kaizers Orchestra fantastiske musik. Man har virkelig forstået, at overføre Kaizers skæve dystre univers til en fed forestilling. Musikken er der næsten ikke pillet ved, udover at den oversat til dansk. Jeg må sige at jeg var en kende skeptisk inden, og kunne ikke rigtig forestille mig hvordan musikken skulle blive til en musical. Jeg var faktisk oprigtigt bange for at det ville blive 2½ times tårkrummende skændsel af  Kaizsers musik, men man må sige at det har de klaret godt. Jeg synes det er vildt fedt at man kan fortælle en sammenhængende historie, med Kaizers musik.
Det kan klart anbefales!

Læs mere her: MAESTRO


MAESTRO playliste:

Evig Pint
Resistancen
Den Andre er Meg
Bris
Mann Mot Mann
Die Polizei
Knekker Deg Til Sist
Min Kvite Russer
Kontroll på Kontinentet
Drøm Hardt

Dieter Meyers Institut
Maestro
På Ditt Skift
Mr. Kaizers, Hans Constance og Meg
Di Grind
Sonny
Dr. Mowinckel
Djevelens Orkester

Ingen kommentarer:

Send en kommentar