mandag den 26. marts 2012

Dag 6 - En hjemmeside jeg bruger ofte

Igen igen har jeg svært ved at bare at holde mig til et valg, så i anledningen af at operation bikinikrop er gået ind, så kommer der et på hjemmeside, der skal hjælpe/inspirerer mig til at blive top tunet til stranden :)

Først og fremmest madlog. Det er en online kalorietæller, hvor jeg kan holde øje med at jeg holder mit kalorieindtag på et rimelig niveau. Man får lidt af et chok i starten, når man opdager hvor mange kalorier de forskellige fødevarer indeholder. Jeg synes det er et super godt redskab til vægttab og træning.

Så er der Endomondo, der i sammenspil med mobil-app'en, også er et rigtig godt trænings redskab. Min veninde og jeg har lavet en udfordring derinde, hvor vi har sat en middag på højkant til den der træner flest timer på en måned - det er ret motiverende :D

Til sidst er der bloggen fit4livin, som giver masser af inspiration og idéer til sund kost og træning. Desuden motiverer det mig rigtig meget at læse den - hvis de kan gøre det, så kan jeg altså også :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar