mandag den 19. marts 2012

Til middag hos....Vampirestyle

Jeg og 5 andre tøser har aftalt at afholde "til middag hos", med flere retter mad, underholdning, pointgivning og hele svineriet. Hos den første havde vi græsk tema, og det var virkelig godt og hyggeligt :) Jeg skulle holde det som den næste. Først havde jeg tænkt på Italiensk tema, men jeg kom frem til at jeg syntes det kom til at ligge for tæt op af det tidligere tema, og så synes jeg det kunne være sjovt at lave et ikke-lande-tema. Nu er vampyrer rimelig meget op i tiden, og jeg er selv en "sucker" for vampyrserier som "True Blood" og "The Vampire diaries", derfor synes jeg det kunne være sjovt at lave det som tema.
Jeg har lagt lidt billeder ud af resultater, og jeg vil sige at jeg selv er ret godt tilfreds med hvad det endte ud i. Og bedst af alt, så synes jeg vi havde en rigtig hyggelig aften. Næste gang bliver i april, og der er forårstema :)

Min menu:
Forret: The Vampire slayers garlic bread (hvidløgsbrød)
Hovedret: Dracula's roast (culotte med smørdampede asparges, ovnkartofler og hjemmelavet whiskysovs)
Dessert: Death by Chokolate (se billeder)

Drikkevarer: Rødvin og rød sodavand, hvor jeg havde sat ny etiketter på (blodtyper)

Underholdning: Brætspillet Konsensus

Desserten "Death by Chokolate"
(Chokolademousse med knuste orios og mandelsmåkager)

Jeg skulle jo også lige klædes ud ;)

Borddækningen


En blodig omgang rødvin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar