mandag den 16. april 2012

Bikiniklar på SU - ugeplan

Så gik der endnu en uge. Dejligt at jeg kan begynde at mærke at jeg lige så stille kommer i bedre form. Planen om ingen druk blev dog ødelagt lørdag, og kostede mig en træningsdag igår, da jeg var nedlagt af tømmermænd. Jeg spiste dog ingen junk. Jeg stod op og bagte burgerboller, så jeg kunne lave en fedtfattig burger til kæresten og jeg, med masser af salat og bagte kartofler til - mmmm :)

I denne uge skal jeg spise en del ude, så der er motionen mere i fokus, da jeg ikke helt selv er herre over kalorieindtaget, samtidig med at jeg ikke gider at tænke for meget over det når jeg er ude :)

Madplan:

Mandag: Græsk hakkebøf med kartoffelsalat og blandet salat
Tirsdag: Der skal jeg til "Til middag hos..", så det ved jeg ikke endnu
Onsdag: Millionbøf med rodfrugtmos og gulerodssalat
Torsdag: Skal spise aftensmad i toget, så det bliver nok en sandwich fra Subway
Fredag: Jeg skal spise på Brasseriet i Herning, hvor den kommer til at stå på:

Letrøget laks med små salater og krydderurtecreme 
Oksemørbrad med friske grøntsager, dagens kartoffel og bordelaisesauce 
Chokoladekage med frisk frugt og is 


Lørdag: Svamperisotto
Søndag: Chili con carne


Træningsplan:

Mandag: 30 minutter cykling, 2 km løb
Tirsdag: 24 km cykling + 30 min. styrketræning
Onsdag: Bliver kun til 10 km cykling, da jeg skal arbejde
Torsdag: 10 km cykling og 4 km løb + 30 min. styrketræning
Fredag: 4 km løb + 30 min. styrketræning
Lørdag: Fri
Søndag: 4 km løb + 30 min. styrketræning


Ingen kommentarer:

Send en kommentar