mandag den 2. april 2012

Dag 12 - Kendte mennesker jeg ikke kan døje

Den her var egentlig sværere end jeg først havde regnet med, men here goes:

José Mourinho: Mage til arrogant, psykotisk cirkusklovn skal man da lede længe efter. Mange siger at han er et geni - jeg siger at han har tabt småkagerne fuldstændig ;)

Anne Grethe Bjarup Riis: Der er vel ikke så meget at sige - hun er jo bare møg irriterende!

Malou Stella fra De Unge Mødre: Hendes lille søn på 5-6år(?) er jo mere moden end hun selv er. Den måde hun snakker til hendes venner og familie, er jo fuldstændig uacceptable. Hun skulle være et forbillede for sin søn, i stedet overlader hun ansvaret for ham til sin mor, og tænker kun på sin egen røv. Hun skulle seriøst have en røvfuld, og så lægges i seng! Generelt tror jeg der er mange fra De unge mødre, jeg ikke kan klare ;)

Alle fra For lækker til love!: Hvis de da så bare var lækre, men nej, sandheden er i virkeligheden, at de er for selvoptaget/dumme/nedern til love....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar