tirsdag den 24. april 2012

Vægtstigning og strammere mave

Har vejet og målt mig for første gang i over en måned. Jeg har holdt mig lidt på afstand af vægten, da mit mål jo ikke er et vægttab, men en opstramning - hvilket godt kan give deprimerende udsving på vægten ;)
Jeg har taget lige knap og nap 1 kg på, men mine mål på hoften, taljen og låret er alle sammen de samme, lige bortset fra et sted. Jeg har lavet et "ekstra" mål det sted jeg helst vil tabe mig/strammes op, som er den famøse "badering" - fedt lige under navlen som så fortsætter i en cirkel hele vejen rundt og resultere i "love handles" på bagsiden. Her er der altså forsvundet 4 cm - det kan vi godt lide :D


Jeg havde også forventet en vægtstigning, da jeg jo som udgangspunkt ikke besad nogen form for muskelmasse, og efter snart 4 ugers regelmæssig træning, skulle det da gerne have ændret sig bare lidt.

Nu vil jeg lige drikke det sidste af min lækre (og alligevel sunde) iskaffe, og så står den på 4 km løb og 30 minutter styrketræning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar