mandag den 16. april 2012

Dag 26 - Den mest latterlige film jeg har set

Årh den er godt nok svær, for der er da godt nok mange at vælge imellem!

Men den der pt. står printet tydeligst i min hjerne må være "Valhalla Rising". En film om en stum voldspsykopat, med et øje. Tit sad man og tænkte, hvad fanden sker der? hvad er handlingen? Hverken min kæreste eller jeg fattede nogen sinde pointen med filmen, og man sad i den grad med følelsen af at være blevet snydt.

En bruger på kino siger det så fint, og jeg 100 % tilslutte mig det:


1½ time af mit liv jeg aldrig får igen..

04.12.2010 - 16:37
1.02
jeg blev ærlig talt sur undervejs i filmen. jeg har set utallige dårlige film i mit liv, og den her er den ringeste.. jojo det er da ganske flot landskab osv. men filmen har absolut intet budskab eller nogen form for pointe!! de filmanmeldere der har givet den 5 eller 6 stjerne, og kalder den 'et mesterværk' burde seriøst overveje et andet job..
Jeg er ked af at kritisere den så slemt, da jeg synes Mads Mikkelsen er en fantastisk skuespiller, og elsker de fleste af hans film, men den er elendig. halvanden time af mit liv jeg aldrig får igen... :( :(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar