tirsdag den 17. april 2012

Nu med balder der snorksover?!

Efter at have læst Jalings indlæg om balder der sover, gik det lige pludselig op for mig - mine balder snorksover! Jeg har de sidste par år undret mig over, hvorfor jeg har så dårligt blodomløb i min bagdel. Det er virkelig slemt - om vinteren når jeg har været ude i kulden, kan der gå timer før min nummer er tilbage til normal krops temperatur. Men mysteriet er altså opklaret nu - jeg har ikke aktiveret mine balder godt nok, og de derfor gået i hi :D

Så i dag har den stået på balde-vækning. Jeg har løbet og lavet Butt-workout efterfulgt af en ordentlig skrubbetur med hamphandsken. Senere i aften bliver balderne udsat for 14 km cykling, når jeg skal cykle til "Til middag hos..." hos en veninde inde midt i byen. Så må vi håbe de snart vågner op igen :D

Nå ja, og så har lavet frikadeller og bagt grahamsbrød - duften af nybagt brød kan da vække de fleste, så vi må se om det også fungere for bagdelen ;)


Sådan kom dagens frokost til at se ud. Umiddelbart ikke vildt spændende - men nybagt brød og frisklavede dunser er nu meget godt :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar