tirsdag den 3. april 2012

Dag 14 - 5 ting jeg gerne vil eje

Åh den her har jeg virkelig glædet mig til. Damn der mange ting man godt kunne tænke sig, så det har været lidt svært at holde sig på kun 5, derfor har valgt at lave flere kategorier. Så det bliver i stedet 5 ting jeg gerne vil eje udendørs og til hjemmet.

Udendørs

1.  Flydende vandrutsjebane/hoppeborg
Ej men den er da fuldstændig uundværlig. Så mangler jeg bare noget vildt godt vejr, og en MEGET stor pool/sø :) Til de interesserede kan jeg afsløre at den koster omkring 50.000 kr.


2. VW camper telt
Nu har jeg tidligere været en ivrig festivalgænger, og regner da også med i fremtiden at skulle til diverse festivaler. Og ville der så være noget federe end at kunne smække det her telt op!? I think not!
Faktisk så tror jeg at jeg vil bytte min lejlighed ud med det - det der fandme cool :D


3. Flydende lounge-stol
Nu når jeg alligevel skal have den der kæmpe pool til min vandrutsjebane, så skal jeg da også lige ha sådan en fætter her.


4. Den mobile bar
Så er der sgu fest hvor som helst, hvornår som helst! Kan man undvære sådan et vidunder? I think not :D


5.  Grill sværd
Det er måske en kende fjollet, men hvor ville det bare være fedt at hive frem når man skulle grille :)







Til hjemmet



1. Salt og Peber tryllestave
Dette ønske er i et lidt mere overskuelig prisklasse, men stadigvæk total fedt. For bare 70 kr kan man få lov at drysse "tryllesalt" og "tryllepeber" på sin mad - det må jeg da bare!



2. 2 personers gyngestol
Den synes jeg bare er så fin, og kunne rigtig godt tænke mig at have den til kæresten og jeg. Og så kan den også laves om til en almindelig stol, hvis man bliver søsyg af alt det gyngeri :)



3. Sovepose stol
Behøver jeg at sige så meget. En kold vinterdag med en god bog, eller en tømmermændsdag foran fjerneren - jeg ville nok aldrig komme ud af den stol igen :D


4. Nedsunken badekar
Der er ikke så meget at sige - I LIKE!





5. Kontor stolen
Som studerende sidder jeg rigtig meget ved computeren, og der må denne stol der være et must :)



Alle tingene har jeg fundet på denne super fede hjemmeside www.likecool.com. De har ufattelig mange lækre og sjove ting!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar