søndag den 22. april 2012

Bikiniklar på SU - Ugeplan

Så er dagens motion overstået, og jeg har dejligt ømme ben :) 4 km cykling og 4 km løb + 30 minutters pilates - det kan mærkes ;) Det er rart at man er begyndt at nyde sine workouts, og det ikke er en så forfærdelig sur pligt. Jeg er også begyndt at kigge efter et par nye løbesko, jeg vil belønne mig selv med, når jeg har løbet de 4 km uden at gå, men det kommer der mere om senere. Her er i første omgang mine planer for den kommende uge:


Madplan:
Mandag: Fuldkornpasta Divine med ekstra grønt
Tirsdag: Wok med oksekød
Onsdag: Kartoffel/Porre Suppe med bacondrys
Torsdag: Kyllingbryst, tortellini og blandet grønt i en let flødesauce
Fredag: Oksemedaljoner med bbq-kartofler, jensens rødvinsauce og masser af broccoli
Lørdag: Til 75 års fødselsdag
Søndag: Vi skal til grænsen og handle, så det bliver et eller andet let :)


Træningsplan:
Mandag: cykling 16 km
Tirsdag: cykling 4 km + løb 4 km + 30 min. styrketræning
Onsdag: cykling 10 km + 4 km løb
Torsdag: cykling 10 km + styrketræning
Fredag: cykling 10 km + 3,2 km løb
Lørdag: 3,2 km løb
Søndag: fri



3 kommentarer:

  1. Uhh, det lyder til der er meget lækkert mad samlet i den kommende uge :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver slet ikke så tosset :) Det er rart at få fyldt fryseren op af svigermor en gang imellem :P

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet