lørdag den 14. april 2012

Dag 25 - Et plade cover der får mig til at tænke

Muse laver en masse super fede covers både til deres albums og til deres singler, som samtidig også får mig til at tænke. Her er et eksempel på ni af deres covers - super fedt:


Hvis jeg skal vælge et, så bliver det coveret fra deres nyeste album "The Resistance":


Jeg har tænkt meget over coveret, og om der er nogen mening med det. En dag da jeg sidder og stener lidt på netto, og faldet over dette ateistiske symbol, og så faldet det jo lidt på plads. 


Jeg var godt klar over at Muse er ateistister, og er glad for bruge referencer til videnskab både i deres sange og covers, men jeg havde ikke lige gennemskuet den før. Jeg synes det er super fedt, det de har gjort med symbolet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar