onsdag den 11. april 2012

Dag 22 - Hvad fortæller dit valg af tlf.?

For lidt over en måned siden fik jeg en ny tlf. - en Samsung Galaxy S2. Bum bum - hvad siger det om mig? At jeg tænker mig om? Samsung Galaxy S2 er kåret som den bedste tlf. 2011-2012, og koster 1000 kr mindre en den nyeste iphone. Det havde været super nemt at købe en iphone, fordi den må være super god siden alle har den - men i stedet har jeg en elektronik-nørd-kæreste (som selv har en iphone) som sagde jeg lige skulle tjekke mobiler ud på www.trustedreviews.com, hvilket jeg så brugte en del tid på.

Så mit valg af mobil fortæller vel at jeg har en elektronik-nørd-kæreste, at jeg gerne vil betale kvalitet men ikke gider at betale ekstra for mærket (apple), at jeg tænker mig om inden jeg køber noget og at jeg har for meget tid, hvis jeg gennemsøger internettet for at finde mobil-information ;D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar