torsdag den 19. april 2012

Dag 30 - En sangtekst der betyder noget særligt for mig

Der findes rigtig mange sangtekster, der betyder noget særligt for mig, men den første der faldt mig ind var denne.
Grunden til at den er noget særligt er at jeg virkelig kan relatere til den. Jeg har for nogen år tilbage gået igennem en rigtig svær periode i mit liv, med blandt andet en meget lang depression, der først blev opdaget sent.

Something is squeezing my skull af Morrissey


I'm doing very well
I can block out the present and the past now
I know by now you think I should have straightened myself out
Thank you, drop dead

Oh, something is squeezing my skull
Something I can barely describe
There is no love in modern life

I'm doing very well
It's a miracle I've even made it this far
The motion of taxis excite me
Will you peel it back and bite me?

Oh, something is squeezing my skull
Something I can barely describe
There is no hope in modern life

Oh, something is squeezing my skull
Something I can't fight
No true friends in modern life

Diazapam... that's Valium
Tarmazpam, Lithium

HRT, ECT... how long must I stay on this stuff?

Please don't gimme anymore...


Der var den aller sidste blogchallenge dag. Det har været sjovt at dele forskellige mere eller mindre personligefacts med jer, og jeg synes det har været en god måde at få "hul" på bloggeriet :) Men nu er det altså slut - aldrig mere blogchallenge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar