tirsdag den 3. april 2012

Workout apps til mobilen

Nu har jeg ikke råd til fitnesscenteret, i stedet har jeg downloadet nogle workout apps til min mobil. App'en indeholder et eller flere 10 minutters træningsprogrammer af enten mave, numse, arme, ben eller cardio.
Der er både en gratis app og en udvidet med ekstra øvelser. Jeg har investeret i den fulde app inden for mave, røv og arme, da de kun koster 6 kr stykket.

Jeg synes det er nogen rigtig gode apps. Der er kvinder der viser/laver øvelserne sammen med dig, og en timer der tæller ned (og som man selv kan indstille) så man sørger for at lave øvelsen længe nok. Nogen af øvelserne, især armøvelserne kræver dog man har håndvægte eller en elastik, hvilket kan være et minus hvis det ikke lige er noget man har. Men jeg vil helt sikkert anbefale dem - har pt super ondt i mavemusklerne efter 10 minutters mavetræning ;)

Jeg ved ikke om de fås til iphone, men til android hedder de:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar