søndag den 22. april 2012

For meget mad og forbedret løbetid

En super god weekend lakker mod enden, og den sidste uge i skolen inden læseferie venter forude.
Det har været en meget begivenhedsrig weekend, med lidt for meget mad og hygge - og lidt motion.

Vi tog til Herning torsdag eftermiddag, hjem til min mor og hendes kæreste. Selvom de skulle op og på arbejde fredag, så kom rødvinen og oksefileten da alligevel på bordet - lækkert lækkert.

Trods rødvin torsdag, fik jeg alligevel løbet fredag formiddag - dog kun 3,2 km, men til gengæld forbedre jeg min tid på den rute med 4 minutter! Og jeg tog også lige et minut mere af min 2 km tid, som nu er nede på lidt under 13 minutter, så det er jeg sgu vildt tilfreds med. Samtidig indfriede jeg mit mål om at løbe 3 km uden pause/gang (YAY!), så nu er næste stop 4 km i et stræk :)

Fredag aften havde min mor og hendes kæreste inviteret os ud at spise på Brasseriet i Herning. Det var SÅ godt!!!


Til forret (undskyld det dårlige billede, men man føler sig lidt som en idiot når man sidder og tager billeder af sin mad ;D) fik vi let røget laks med krydderurtecreme og salat.


Hovedretten var oksemørbrad, dagens kartoffel, grillede grøntsager og rødvinsauce - det bedste jeg har spise længe. Det møreste kød mmmmmums :)

Desserten fik jeg desværre ikke taget billeder af, da vi havde lidt små-travlt. Men den bestod af Chokoladefondant, karamel-is og lidt frugt - rigtig lækkert.

Bagefter skulle vi i Herning Kongresscenter og se Ørkenens Sønner. Det er ikke så meget min form for humor, men det var da okay underholdende. Jeg synes dog de var meget forudsigelige, og taler lidt for meget til laveste fællesnævner - jeg kan godt lide at blive overrasket og udfordret en smule ;) Men min kæreste, og min mor og hendes kæreste synes det var super sjovt, så det var fint nok :)

Lørdag skulle vi til frokost hjemme ved min kærestes mor. Hun stod klar med tarteletter, friske fiskefiletter, svinemørbrad og jordbærtærte - puhaaaa. Så vi var godt brugt da vi kom hjem sent lørdag eftermiddag, og lå resten af dagen i sengen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar