torsdag den 12. april 2012

Dag 23 - Top 10 film

Ja! jeg er en sucker for fantasy, og ja! jeg afskyer dramaer og kung fu, og det afspejler min top 10 vist meget godt ;)

1. Ringenes Herre triologien
2. Sherlock Holmes 1 (de nye)
3. Harry Potter-filmene
4. Thor
5. Ronald Barbaren
6. Sherlock Holmes 2 (de nye)
7. Den Uendelig Historie
8. Shrekfilmene
9. Moulin Rouge
10.Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

Jeg får totalt meget lyst til at gå ind og smide en god film på nu :P



Jeg var desuden i biffen med kæresten igår og se "John Carter".

Den handler om den amerikanske borgerkrigsveteran John Carter, der på mystisk vis bliver overflyttet til Mars. Her finder han en planet, hvis befolkning bl.a. består af fire meter høje barbarer.
Da han bliver taget til fange, må han flygte, men lander i stedet i armene på Dejah Toris, prinsessen af Mars, som er desperat efter at finde sin egen personlige helt.

John Carter havner midt i en konflikt mellem planetens nationer og sætter sig for at redde Mars og dens befolkning.

Umiddelbart kan den godt lyde lidt forvirrende, og jeg havde egentlig ikke særlig høje forventninger til den inden. Men jeg synes faktisk at den var ret god. Det er ikke en film jeg behøver at se flere gang, men jeg var underholdt, og føler på ingen måde at det var spild af 2 timer :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar